شرکت سامان انرژی با توجه به دستاوردهای خود در حوزه صنعت فولاد؛ در هفدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی METALEX ۱۴۰۴ با شعار محوری در مسیر فولاد سبز حضور یافت و توانست با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی ماهیت کاربردی خود را در این رویداد عرضه نموده تا این مجموعه خود را به بستری راهبردی برای پیوند صنعت، دانشگاه و سرمایهگذار مبدل ساخته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سامان انرژی؛
در حاشیه ی مراسم اختتامیه این رویداد مدیرعامل شرکت سامان انرژی گفت: نمایشگاه بین المللی متالکس اصفهان در سالهای گذشته به یکی از مهمترین رویدادهای تخصصی صنعت فلزات و مواد در کشور تبدیل شده امسال نیز در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اصفهان طی چهار روز از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۴ برگزار و از آنجا که این رویدادی در قلب صنعت ایران و در شهری با سابقهای درخشان در فولاد بر پا می شد ما را بر آن داشت تا ضمن حضوری گسترده و همه جانبه در آن، رویکرد نوین خود یعنی گام های استوار خود در مسیر فولاد سبز را بر همگان به نمایش بگذاریم.
سید مهدی حسینی با بیان اینکه رویداد نمایشگاهی متالکس اصفهان با توجه به اهمیت زنجیره فولاد در اقتصاد کشور، بستری مؤثر برای خودکفایی صنعتی، توسعه صادرات و ارتقای فناوری بود، افزود: شرکت سامان انرزی با توجه به خدمات هدفمند، بر پایه ی دانش نوین بومی اما همسو با فناوری های روز جهانی از جمله هوش مصنوعی توانسته جایگاه مطلوبی را در این عرصه کسب نماید و به عنوان پشتیبان استراتژیک در صنعت فولاد خود را معرفی نماید.
وی در ادامه اظهار داشت: حضور شرکت سامان انرژی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی متالکس اصفهان یک حرکت استراتژیک با اهداف چندگانه بود و این حضور نه تنها فرصتی برای نمایش قدرت دانش فنی و دستاوردهای فناورانه این شرکت بود، بلکه بستری برای تقویت شبکه تجاری و توسعه بازارهای جدید را فراهم آورد، تا با تحکیم جایگاه خود در صنعت فولاد کشور، نقش محوری خود در رشد دانش در این عرصه و توسعه زیرساختی آن را بیش از پیش تثبیت نماید.
مدیرعامل شرکت سامان انرژی در پایان افزود: معرفی توانمندیها و مغتنم شمردن این فرصت برای نمایش دستاوردها و خدمات به مشتریان جدید، ایجاد ارتباط مستقیم با تأمینکنندگان مختلف برای پوشش پروژهای گسترده در دست اجرا، به روز رسانی دانش تخصصی مجموعه های صنعتی بزرگ فولادی و آشنا نمودن ایشان با جدیدترین فناوریها و روشهای کاهش مصرف انرژی و نیز ایجاد فرصتی برای عقد قراردادهای تجاری با مشتریان قدیمی و جدید از اهداف محقق شده این شرکت در این رویداد بین المللی بود.